Aanmelden Inloggen voor leden

Overige activiteiten

De overige verenigingsactiviteiten zijn bijvoorbeeld een winterwandeling, mosselavond, fietstocht, jeu de boules en schieten. Tevens organiseren we culturele activiteiten.

Winterwandeling: als start van het nieuwe jaar in combinatie met de nieuwjaarsbijeenkomst.

Mosselavond: deze vindt plaats in de maand februari. Ook “niet mosseleters” zijn welkom.

Fietstocht: ieder voorjaar in de maand mei staat de fietstocht op het programma. De kilometerslange ervaring van de leden die het parcours uitzetten staat garant voor een afwisselende tocht! Halverwege de tocht worden de fietsers opgeladen met een aspergelunch. Ook niet-fietsers zijn daarbij welkom.

Jeu de boules: In juni gaan we jeu de boules spelen op de banen van Bré-da-Boules te Breda. Leden van de vereniging Bré-da-Boules geven uitleg over de spelregels en assisteren bij de competitie.

Schieten: Ieder jaar wordt met scherp geschoten op de banen in de schietkelder van Gildelokaal De Snaphaan in Rijsbergen.

Culturele activiteiten: Het bijwonen van voorstellingen in het Chassé in Breda en andere muzikale en toneelvoorstellingen op locatie.

Voor de geplande activiteiten verwijzen wij naar de agenda.

Voor datum, tijdstip, locatie en opgave voor deelname ontvangen de leden een uitnodiging per email.

Aanmelden of verdere informatie?
Neem contact op via info@verenigingjacobvanlennep.nl.